Oglasnik je namenski medij, ki je specializiranje za posredovanje informacij tržnega značaja, kot so ponudbe in povpraševanja. Taka informacija je oglas in je sredstvo, prek katerega posamezniki in podjetja nudijo ali iščejo izdelek oziroma storitev, kot na primer zimske pnevmatike. Obstaja več oblik oglasnikov, kot je npr. tiskani medij (pri nas dobro znani Salomonov oglasnik) in v zadnjem času vse bolj priljubljeni spletni oglasnik. Oglasnik predstavlja cenovno dostopno alternativo aktivnemu oglaševanju (zakup panojev, TV in radijski oglasi, zakup oglasnih strani v medijih itd.), marsikateri oglasnik je celo brezplačen za uporabo.

Brezplačni mali oglasi, ki jih nudi brezplačni oglasnik, so najbolj priljubljena in razširjena oblika oglaševanja storitev, izdelkov in celo spletnih strani, kajti omogoča vidnost na spletu za zanemarljivo naložbo (čas), pridobimo pa večjo vidnost na trgu in s tem tudi večji promet, ki prinača dobiček. Če nudite storitev in si želite večjega prometa, recimo če prodajate zimske pnevmatike, potem poiščite spletni oglasnik, objavite svoj oglas in v kratkem času boste dobili nove stranke. Tako se oglasnik najbolj izplača samostojnim podjetjem in malim podjetjem, kot so obrtniki, hkrati pa lahko ljudje enostavno najdejo to, kar iščejo.

Comments are closed.